tirsdag 9. februar 2016

Loppisfynd !!


En av fordelene med å bo i Skåne for en Nordmann er faktisk det store utvalget av loppiser og Secondhand butikker. Det kryr av dem rett og slett. Denne uken har jeg gjort noen herlige funn som jeg er så glad for og her ser dere hvorfor :

Lekker Tweedkåpe i ren ull, mest sannsynlig håndlaget på 70-tallet! Den er bare perfekt for meg. En skjønn liten Emma stol fra slutten av 1800 tallet som sto der bare og ventet på meg! Litt små reperasjoner skal jeg koste på meg før den kommer inn i huset

Jeg fant også en annen håndsydd svart kåpe/frakke som jeg ikke tørr tippe noe årstall på. Men håndarbeidet tyder på skikkelighet og tidkrevende arbeid. Noe som gjør at jeg tipper vi skal tilbake noen tiår iallefall.  Dessuten satt den som et skudd X




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar