mandag 4. januar 2016

"Bohemian life" på Åsliden

Åsliden som er en fin liten hestegård, var det perfekte stedet for å innrede med alle mine gamle fynd og antikviteter som jeg har samlet «på meg» gjennom  mange år. Jeg har også snodd til meg noen fine saker fra min egen vintage butikk i Starby hvor vi til daglig bor og driver B&B ! Her kan du se mer   www.scandinavianliving.info 

Men det aller meste er ting og tang jeg har brukt en eller annen gang, eller saker jeg aldri kunne kaste av diverse årsaker. Noe arvegods, ting med spesielle minner, møbler jeg har slitt for å få i hus, eller saker jeg har kjøpt på mine reiser. Alle formål hadde iallefall min største beundring når jeg gikk til «anngrep» og ble lykkelig eier av det. Det er deilig å se det kan komme til sin rett igjen her på gården


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar